Kinek választasz menyasszonyi ruhát?

menyasszonyi-ruha-valasztas
Kinek választasz menyasszonyi ruhát?
Első levél Neked, a ruhaválasztásról...



Szia, Kedves!
Veled örülök, hogy férjhez mész!Gratulálok!
Van  már ruhád? Kiválasztottad már?
Vagy még nem találtál rá?




Sajnos, nem lehetek ott Veled, de van egy történetem, ami segíthet, hogy jól dönts... 
 
  -  Soha nem fogom elfelejteni azt a "menyasszonyomat", nevezzük Dorinának,
     aki hatszor (6x!) választott másik ruhát, mire eljött az esküvője napja!



Amikor telefonon bejelentkezett a szalonba, éreztem a hangján, hogy nagyon izgul, de nem szeretné, ha Én ezt tudnám, ezért lassan, minden szavát átgondolva mondta el, hogy ruhapróbára kér időpontot.

A hugával érkezett, mosolygós volt, kicsit feszült, de ez ilyenkor teljesen természetes.
Megbeszéltük, hogy mi az elképzelése, milyen esküvőt terveznek a párjával és ehhez milyen ruha illene.

Kb. 6-7 próbálkozás után Dorina arca csupa mosoly lett, szinte röpködött a tükör előtt!

" - Ez az! Ez nagyon tetszik! Ezt szeretném! Nektek is tetszik?! " - és csak úgy csillogtak a szemei...  

A hugicája rábólintott, és elhangzott a "bűvös" mondat, amit nagyon szeretek hallani:
" - Ez tényleg nagyon jó! Ez olyan "dorinás" ! "

Ki mondta ezt?
A testvére, akinél jobban nem nagyon ismerheti senki!

Vagyis, a ruha és viselője tökéletes összhangban voltak egymással!

Dorina boldogan ment el Tőlem, és emlékbe elvitte magával, fényképezőgépe memóriájában, a próbán készült képeket.

Büszkeségében, és talán egy kis utólagos bizonytalanságában, megmutatta a fotókat néhány ismerősének.
Képzelheted, hogy volt közöttük mindenféle "barát": örömködő, segítőkész, aranyos, de okoskodó, irigy és rosszindulatú kígyó is!  
Utóbbiaktól mentsen meg az ég Téged, és minden menyasszonyt!

Persze, hogy teljesen elbizonytalanították!
Ha voltak is kétségei eddig, hogy jól döntött-e, hát kritikusai ezt alaposan felerősítették Benne:
                " - Az a másik Nekem jobban tetszik! "
                " - Abban nem karcsúbb a derekad? "
                " - Mintha összenyomtak volna ebben a ruhában..."
                " - Te tényleg ezt választottad....?!? "  

Kész! Dorina bepánikolt!

Sorra hívta el Hozzám a "barátnőit", és mindegyik a saját ízlése és elképzelése szerint választott egy "másik" ruhát, ami valamiért jobb volt, mint az előző.

Tehát Dorina:
     - hatszor választott másik ruhát, 
     - hatszor hagyta Magát befolyásolni,
     - hatszor akart megfelelni valaki más ízlésének, 
     - hatszor felejtette el, hogy Ő  A  MENYASSZONY!!
  
 /...és Én sajnos ezt hatszor hagytam...! / 

Hetedszerre Én hívtam fel telefonon, megkértem, jöjjön el Hozzám, de egyedül! Ne hozzon kísérőt, csak ketten legyünk!

Mikor megérkezett, éreztem, hogy kicsit kellemetlenül érzi Magát, de megnyugtattam, nincs semmi baj, csupán azt szeretném, ha valóban abban a ruhában menne férjhez, ami igazán az övé.

Mindent megpróbáltunk, ami addig fel volt írva, de fordított sorrendben, vagyis az utolsó lett az első.
Mindegyikben tetszett magának, valóban jól is álltak neki,
... és igen, minden ruhában volt valami, ami miatt éppen akkor azt szerette...
De!
Következett az első (az eredetileg kiválasztott) !

Már amikor készültem, hogy ráadjam, már akkor nagyokat sóhajtott Alig várta, hogy  eligazgassam rajta és láthassa végre magát a tükörben!

...ha láttál már boldog, megkönnyebbült mosolyt valaki arcán, akkor tudod, hogy milyen volt az a pillanat...!

...és persze, hogy ebben a ruhában néz Rám nevetve az emlékbe kapott fényképről...!


Szóval, a lényeg:

      MAGADNAK  VÁLASSZ  MENYASSZONYI  RUHÁT!! 

Természetesen, hallgasd meg mások véleményét, de csak azét fogadd el, akinek TE(!) vagy a fontos, akinek a saját elképzelésénél előrevalóbb a TE (!) örömöd és szépséged!

Legyél okos, és megfontolt, amikor kísérőt választasz!


...hosszúra sikeredett a levelem, remélem segítettem egy kicsit!

Ígérem, írok még, mert nagyon sok olyan dolog van a fejemben, ami megkönnyítheti az életedet, ebben a zűrös, ügyes-bajos időszakban!


Szeretettel : Klári  

Ui.: Ha úgy gondolod, hogy más menyasszony  is örülne a levelemnek, nyugodtan elküldheted Neki! 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése